Blogger Layouts

Thursday, 9 June 2011

sKaNdal jIrANku....

ak ada laa knal seorg mak cik nie dye jiran sebalah kdai mak ak,kdg2 ak rsa muak tgk gelagat dye kdg2 ak rsa mcm org tua xsdr diri..k0rang nk tau knpa ak muat sgt? meh ak nk cter..pda mulanye ad laa jgk ak dgr gosip y jiran ak nie sdang mabuk cinta tpi ak mls laa nk ambik tau sgt sbb benda xnmpk dpn mata ti kan xpsl2 jd fitnah pulak,tpi disebabkan pergai jiran ak nie buat ak semakin meluat dan sekarang ak dah nmpk dpn mata sendiri y sah2 mmg jiran ak nie ad skandal y ak xpuas aty nie jiran ak nie dah ad suami,suami dye bukan mem baik lg..suami keluar pntu dpn dye kuar pintu blkang kalau iktkan aty ak nie mahu je ak report kat laki dye 2 tpi bla pk2 blk cam xberbaloi je sbb laki dye nie btol2 percyakan jiran ak nie tpi hakikatnye rmai dah tau psl skandal terlarang jiran ak nie cuma org sekeliling xnk bg tau je sbb kalu bg tau laki dye comfem org y bg tau 2 kne belasah sbb suami dye syg gler kat jiran ak nie ape je jiran ak ckp laki dye comfom percya,jiran ak nie ad niaga buka kdai mkm aii maklum laa kdai mkm ape kte buat mdh laa org nmpk,y ak kesian sgt 2 suami dye nie kaki masjid nanti ape laa org kte suami tiap2 hari pergi masjid tpi bini????hmmmmmmm...korang agk2 laa sendri!!!tpi y ak herang  nie jiran ak sgup pulak suh laki dye kawin lain siap nk bomoh2kan laki dye suh kawin len dgn alsan mudah dye nk minta cerai ad ke gler pompuan mcm nie ak btol2 xphm laa pompuan zmn skrg dpt suami bek kan isteri pulak bt hal suami bt hal kan isteri pulak teranayai..dunia2..ak nie bkn lah bek sgt nk gata2 org nk ckp pasl dosa n pahala nie tpi sbgai pompuan apatah lg isteri kte sepatutnye menjaga maruah suami bkn memalukan suami dgn kelakuan kte..entahhh laa ckp byk2 pom xgna nk nasihat lbh2 kan tkt ape pulak org kte agpom jiran ak 2 dah tua ank2 pom dah bsr pnjang dah blh beza mane bek mne burukkk..ape ak cter nie bkn laa nk memburukan mne2 pihak tpi sebgai teladan bt kte semua termaksud ak sendri  terutama bg mereka y dah bergelar bini orng....

1 comment:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete