Blogger Layouts

Sunday, 6 January 2013

bare baru..baru molek..baru comel

haaaaa...mari2 belakow adik kakoh..ambik masa 2minit t0k bca status amboi dulu meta...mehh...
ari nie amboi nak nego skit..murah2 jah adik kakoh tengok dlu rasa berkene d aty blh oder dgn amboi.

kali nie amboi xjual sekut raya doh..pasal musim raya abis doh,kali nie amboi nak jual baju bud0k2 laki & pompuan. kalu adik kakoh rsa nak lbh puas blh mari sendri kdai ambol dalam pasar besar machang,kelantan...huhuhu,lengus tangan amboi nulis,tpi rsa xsapa 2minit bca status amboi nie?yel0w dop adik kakoh??hahahahahahha....

oke laa kwn2 semua..letih sayo kecek kelate sakni,maaf laa sbb dah lame sgt sy x updte sy punye blog,sebelum nie sbuk dgn sdty,allamdullilah bulan 11 yang lalu sy bru je abis sdty n0w dlm mod hnyem00n lg..c0nfuse xtau samada nak sambung belajar or x..tpi rsa mls je..c0zzz xsbr nak kawen!!!fusshhhh bila laa agaknye putera idaman sy nak dtg sarun cicin kat jari manis sy ek???opppsssss...slap2 bukan putera idaman tpi bakal mak mertua...hehhe,
btw ape2 pom jgn lupa kalu berada d area machang..singoh2 laa kdai amboi..jemput datang semua yee


busha pendek sesuai untuk lekai dan perempuan =RM 10
size : 80,90 & 100

t-shirt i love papa/mama= RM 10



Saturday, 23 July 2011

jualan biskut raya dengan harga berpatutan

biskut almond london

biskut kacang

biskut arab

biskut kelapa

biskut makmur

biskut francy ice cream

biskut gajus

biskut tart nenas

biskut cornflakes coklat

sample biskut

aneka jenis biskut

kek coklat
senarai jenis & harga bisku raya:
almond london - rm22.00
tagh nenas - rm18.00
fancy ice cream - rm 16.00
biskut arab - rm18.00
biskut makmur - rm18.00
biskut kacang - rm16.00
biskut gajus - rm16.00
biskut kelapa - rm16.00
b.coklat cornflakes - rm16.00
jika berminat anda blh laa menghubungi saya melalui inbox fb saya http://www.facebook.com/cintakasihfatindiana @ melalui telefon iaitu 0111-9980439 @ 019-9623271,pengedar juga diperlukan:

Thursday, 9 June 2011

sKaNdal jIrANku....

ak ada laa knal seorg mak cik nie dye jiran sebalah kdai mak ak,kdg2 ak rsa muak tgk gelagat dye kdg2 ak rsa mcm org tua xsdr diri..k0rang nk tau knpa ak muat sgt? meh ak nk cter..pda mulanye ad laa jgk ak dgr gosip y jiran ak nie sdang mabuk cinta tpi ak mls laa nk ambik tau sgt sbb benda xnmpk dpn mata ti kan xpsl2 jd fitnah pulak,tpi disebabkan pergai jiran ak nie buat ak semakin meluat dan sekarang ak dah nmpk dpn mata sendiri y sah2 mmg jiran ak nie ad skandal y ak xpuas aty nie jiran ak nie dah ad suami,suami dye bukan mem baik lg..suami keluar pntu dpn dye kuar pintu blkang kalau iktkan aty ak nie mahu je ak report kat laki dye 2 tpi bla pk2 blk cam xberbaloi je sbb laki dye nie btol2 percyakan jiran ak nie tpi hakikatnye rmai dah tau psl skandal terlarang jiran ak nie cuma org sekeliling xnk bg tau je sbb kalu bg tau laki dye comfem org y bg tau 2 kne belasah sbb suami dye syg gler kat jiran ak nie ape je jiran ak ckp laki dye comfom percya,jiran ak nie ad niaga buka kdai mkm aii maklum laa kdai mkm ape kte buat mdh laa org nmpk,y ak kesian sgt 2 suami dye nie kaki masjid nanti ape laa org kte suami tiap2 hari pergi masjid tpi bini????hmmmmmmm...korang agk2 laa sendri!!!tpi y ak herang  nie jiran ak sgup pulak suh laki dye kawin lain siap nk bomoh2kan laki dye suh kawin len dgn alsan mudah dye nk minta cerai ad ke gler pompuan mcm nie ak btol2 xphm laa pompuan zmn skrg dpt suami bek kan isteri pulak bt hal suami bt hal kan isteri pulak teranayai..dunia2..ak nie bkn lah bek sgt nk gata2 org nk ckp pasl dosa n pahala nie tpi sbgai pompuan apatah lg isteri kte sepatutnye menjaga maruah suami bkn memalukan suami dgn kelakuan kte..entahhh laa ckp byk2 pom xgna nk nasihat lbh2 kan tkt ape pulak org kte agpom jiran ak 2 dah tua ank2 pom dah bsr pnjang dah blh beza mane bek mne burukkk..ape ak cter nie bkn laa nk memburukan mne2 pihak tpi sebgai teladan bt kte semua termaksud ak sendri  terutama bg mereka y dah bergelar bini orng....

Monday, 16 May 2011

serabut..

kdg2 nai jgk rsa serabut perut kalu igt kali..xdop gwe ke nk gwe ad gwe kea serabut palo otok!
bek sari bloh semggu,baloh pasceroh kdg2 ak dri xtau bloh sbb gapo..
ak dah cba galoh tpi dye 2 terlalu ego asyik nk ikt palo dye je
dye semua btol ak je wat slh nyo,kalu ikt kow serabut rso nk pts je tpi mk syg tpi g2 r ak bena xthe doh sgt gpo ak wat lgsung dye xhargai..tiap kli bloh ak laa wat kne galoh nyoo bkpo laa ssh sgt nk tbk perktaan mf dri mlt dye..wahal mmg nyato doh slh dye tpi dye ttp nk bene jgk kdg2 aku aso nk jal2 palo dye skt aty sgt...

Sunday, 15 May 2011

kalu korang nk kenal nie laa aku....huhuhuhu!!!!

kat pat keje..borin lo0.....huhu

i'city s.alam

jale2 kat melaka

huhuhu...sje2 je nie

kat ofic lec..

kat pntai tok jembal "terengganu"